Yu-Gi-Oh! Goat tunering
« Tillbaka till kalendernHejsan alla duellanter.
Välkomna för att spela med era gamla lekar från under 2005.
Ni får inte använda kort som kom ut Cybernetic Revolution eller efter (förutom reprints).
det finns en hemsida som man får information om vilka kort du får spela i ett goat format.
https://www.goatformat.com/
Kommer bli 4 rundor och swiss.
priser kommer bli om ni har betalat.
ni får spela upp till 5 proxy kort om det är så du inte har alla kort som du behövde.
några frågor. skicka e-mail - cornelis.linden@live.se
| Tid | 2020-10-07, 18:00 - 22:00 |
|---|---|
| Kostnad (på plats) | 30 kr |
| Plats | Dragon's Lair
Kungsholmstorg 8 |
| Ansvarig | Cornelis Lindén |
| Taggar | Samlarkortspel, Yu-Gi-Oh!, Turnering, Konami |